Tummen ner för Telenor

Under två års tid har jag försökt säga upp mitt abonnemang hos Telenor. Två år! Hur är det möjligt undrar ni. Ja, det undrar jag med. Hur i helvete är det möjligt, skulle jag snarare vilja formulera mig.

Jag har ringt, mailat och skickat nio brev. Inget av det verkar gå in i deras system för varje gång jag ringer och frågar vad det är som händer när räkningarna fortsätter komma så har de inga notiser om att jag varit i kontakt med dem. Avtalstiden har för länge, länge sedan gått ut, så det beror inte på det. Numret används inte så det är endast själva abonnemangsavgiften som faktureras.

För en stund sedan ringde jag upp – igen – och blev så upprörd över den totala oviljan att vara behjälpliga att jag fick en hostattack som nära nog kvävde mig så jag var tvungen att lägga på luren. Jag skall strax ringa upp igen och försöka ta det lite lugnare, jag vill gärna ha mina revben något sånär intakta.

Jag har ingen aning om hur jag skall bära mig åt. De säger varje gång jag ringer att jag skall skicka ett brev till dem, vilket jag gör. Sedan kommer ytterligare en faktura och de har ingen aning om att jag kontaktat dem. Så. VART I HELVETE SKALL JAG SKICKA BREVEN FÖR ATT NI SKALL FATTA ATT JAG VILL SÄGA UPP MITT ABONNEMANG? Det är vad jag vill veta. Nu. På en gång.

Telenor_logo (1)

1 reaktion på ”Tummen ner för Telenor

  1. Har också haft problem med att säga upp abonnemang hos Telenor. Fick jaga dem bra länge, fast inte i två år…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.