Uppdatering om Telenor

Det tog ungefär två minuter efter det att jag lagt upp mina problem med att säga upp abonnemanget hos Telenor offentligt innan de hörde av sig. Först fortsatte de att neka till att de fått några brev från mig där jag velat säga upp abonnemanget, men sedan, när jag röt ifrån igen och skrev offentligt även på Twitter, hittade de plötsligt uppgifterna. Mycket märkligt. Nu är det uppsagt och nästa faktura som precis skickats ut är makulerad. Inte ett ord om övrig kompensation för det faktum att jag under två års tid betalat in 190 kr i månaden till dem för ett abonnemang jag hela tiden försökt säga upp och dessutom blivit rätt otrevligt bemött när jag ringt och frågat vad som hänt och till på köpet hela tiden fått höra att de inte har uppgifter om att jag skrivit till dem, att inga brev kommit fram.

Tycker Telenor att jag skall vara nöjd och glad nu, ge dem cred för att de löste mitt problem? Då tror de fel. Det vore väl ändå själva fan om de inte löste det efter så här lång tid och en massa jagande från min sida och direkta missar (?) från deras sida. Jag är förundrad över att de inte är mer måna om att i alla fall försöka omvända mig från en rasande före detta kund till en åtminstone neutral före detta kund. Men jag antar att jag får vara glad över att de alls lyckades hitta knappen där abonnemanget stängs ner.

Bottenbetyg trots allt Telenor.

Telenor_logo (1)

1 reaktion på ”Uppdatering om Telenor

  1. Det låter ju inte klokt. Det måste ju vara bedrägeri från deras sida. Klart att de måste ersätta dig för vad du betalat. Ge dig inte!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.